19. července 2025
#12
Když víte, proč jste na LinkedInu, váš brand si cestu najde
Jaroslav Salva je zkušený mentor, který pracuje především v B2B segmentu, kde školí různě veké obchodní týmy. A i on přiznává, že osobní značka hraje v jeho byznysu klíčovou roli. I proto jsem vám chtěl uká.....
12. července 2025
#11
Kdo dřív přijde, ten dřív získá pozornost
V marketingu, stejně jako v podnikání, platí, že načasování je všechno. Ti, kteří začnou tvořit obsah včas – tedy ještě předtím, než se z dané platformy stane přeplněné hřiště – získávají výhodu. Nejenže jsou vidět, ale také si mnohem snáz vybudují důvěru, reputaci a základnu sledujících. Platform.....
5. července 2025
#10
Jak jsem vyměnil kolo za elektrokolo a posunul SHINE o 30 % dál
S Josefem Hajkrem se znám už spoustu let. Je to člověk, kterému se podařilo nejen uspět v oblasti projektového managementu, ale především vybudovat svou vlastní značku. Dlouhodobou a metod.....
29. května 2025
#9
Proč LinkedIn není jediným nástrojem pro B2B marketing
„Staví váš marketing jen na LinkedInu? Pak vám může chybět to nejdůležitější.“
LinkedIn je pro B2B firmy nepochybně silná platforma. Je to prostor, kde se denně potkávají profesionálové, rozhodovatelé, majitelé firem, nákup.....
22. května 2025
#8
Kouzlo webinářů a živáků v době umělé inteligence
V době, kdy se obsah stává komoditou a umělá inteligence pomáhá marketérům generovat články, příspěvky i videa ve velkém měřítku, roste na ceně něco zdánlivě jednoduchého: živý kon.....
15. května 2025
#7
Skončilo období reklamy. Začalo období ovlivňování
Reklama, jak jsme ji znali posledních 20 let, už nestačí. Ve světě, kde jsme zahlceni tisíci sděleními denně, přestává fungovat tradiční přístup: „Zaplaceno = pozornost“. Lidé si zvykli reklamy ignorovat, aktivně je blokov.....
8. května 2025
#6
AI nástroje, které všem firemním ambasadorům usnadní život
Ještě než se podíváte na seznam nástrojů, které vám mohou pomoci, je potřeba jedno důležité upozornění. Nejsou všespásné. Určitě vám mohou významně pomoci “třídit myšlenky”. Ale nadšení z toho, že najednou za vás udělají všech.....
1. května 2025
#5
První máj, značek čas. Anebo ne? Proč není dobré v B2B marketingu koukat do kalendáře
Myslím, že stačí letmý pohled do vaší mailové schránky, abyste hned pochopili, co bude dnešním tématem. Velmi pravděpodobně to budete mít podobně jako já. Denně na vás útočí desítky různých mailů různých e-shopů s “tematick.....
24. dubna 2025
#4
Vztahy jsou nedílnou součástí B2B marketingu. Jak s nimi pracovat ještě lépe?
Doba leadů skončila. Přísloveční holubi v hrsti nejsou a vrabci na střeše jsou nebývale plašší. Sklízet podobné žně jako v době před circa dvanácti až patnácti lety je už téměř nemožné. Tehdy stačilo relativně málo: začít si platit výkon.....
17. dubna 2025
#3
Buďte autentičtí! Ale co to vlastně znamená?
Představte si následující situaci: rozhodujete se mezi dvěma dodavateli. Nabídky na stole, jsou téměř identické. Hezky zpracované, cenově podobné. Nějak se nedokážete rozhodnout, která z nich by pro vaši firmu byla ta správná. Máte dilema......
10. dubna 2025
#2
Co jsou jediné funkční marketingové techniky v B2B firmě?
B2B prostředí se výrazně liší od B2C – rozhodovací procesy jsou delší, počet potenciálních klientů menší a vstupní důvěra často klíčová. V tomto kontextu se ukazuje, že ne všechny marketin.....
3. dubna 2025
#1
Jsem v segmentu SME. Je vůbec možné dělat úspěšný marketing?
Malé a střední podniky často čelí otázce, zda je vůbec možné realizovat efektivní marketing bez velkého rozpočtu a rozsáhlých týmů. Ačkoli je prostředí náročné, marketingový úspěch není výhradně doménou korporací. Klíčem je strategické uvažování, znalost cílové skup.......